Ve statistikách se dlouhodobě ukazuje, že okolo 50 % projektů končí neúspěchem. Co když je to tím, že některé metody PM jdou v podstatě přímo proti přirozenosti lidského mozku?
A to i ty týkající se stanovení cíle.
Taky se Vám někdy stává, že musíte neustále dokola připomínat členům svého týmu, na čem mají pracovat a proč?
Je to jako by ostatní ani nechápali všechny souvislosti projektu?
Půl roku na něčem pracujete a zadavatel pak chce najednou změnit skoro celé zadání?
Tyto problémy mohou být zapříčiněny právě nevhodně zvoleným postupem při stanovení cíle projektu.
Na webináři realizovaném ve spolupráci s Ivanem Sámelem a FI2P (From Idea to Project) jsme se proto podívali na to, jak identifikovat a popsat cíl tak, aby mu zainteresované strany věřily a aby byl tým cíl schopen dosáhnout. Ukázali jsme, jak lze elegantně propojit projektové řízení s postupy používanými v koučování. Odhalili jsme základní chyby, kterých se projektoví manažeři ve vztahu k cílům dopouštějí.
Co Vám webinář může přinést?
Pochopíte význam stanovení cíle projektu z psychologického pohledu
Poznáte principy fungování lidského mozku, které významně ovlivňují motivaci pro dosažení cíle
Dostanete návod, jak identifikovat a popsat cíl projektu, aby mohl být skutečně dosažen
Webinář můžete získat společně s checklistem pro stanovení cílů projektu v souladu s naším mozkem.
Klíčové myšlenky
Typické problémy, které vedou ke špatně stanoveným cílům projektu
Cíl si nějak představuje mnoho zainteresovaných stran (mnohdy odlišně).
Do hlavy si nevidíme a v komunikaci může dojít k nedorozuměním.
Emoce jsou vždy silnější a rychlejší než rozum.
Zájem jen o cíl a výstupy (CO), nikoliv o přínos (PROČ) a hodnoty.
Pro mozek není moc velký rozdíl mezi představou a skutečností (online i offline emoce).
Mozek věří obrazům. Co jsme neviděli nebo si nedokážeme představit, to jako by neexistovalo.
Mozek neumí NEdělat / NEpředstavovat si.
Co s tím?
Výše uvedeným problémům může předejít kvalitně zrealizovaný START-UP WORKSHOP. Na webináři Vám představíme 4 konkrétní kroky, které Vám pomůžou kvalitně stanovit cíle projektu.
Stáhněte si ZDARMA Checklist pro stanovení cílů projektu v souladu s naším mozkem
Jsem vystudovaná psycholožka a dlouho jsem pracovala jako projektová manažerka. Před nějakou dobou jsem se rozhodla, že chci přinášet expertní znalosti o lidské mysli do praxe projektových manažerů. Mám ráda, pokud se dělají smysluplné věci efektivně. A myslím, že mi to docela jde :-). Proto s tím ráda pomáhám i druhým.
Příčiny neúspěchu při realizaci projektů Neúspěch projektů se obecně nejčastěji měří podle trojího imperativu, což jsou náklady, kvalita a čas. Mezi hlavní příčiny neúspěchu projektů se řadí především špatně využité metody […]
Co dělat, když se blíží deadline [INFOGRAFIKA]
7 otázek, které byste si měli položit, když nestíháte termín
Musí to být hotovo do pátku.
Deadline je už zítra.
Šéf to chce mít odpoledne na stole!
Ale co dělat, když to […]
Tak jako mnoha dalším i nám při poskytování našich služeb pomáhají soubory cookie. Můžete si vybrat, jaké cookies nám dovolíte zpracovávat.
Děkujeme.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.